حسینینیا، غ.، مقدسفریمانی، ش.، و جعفری، ا. (1396). تأثیر گرایش کارآفرینانه شرکتهای تعاونی تهیه و تولید نهادهها و ادوات کشاورزی بر عملکرد آنها: با در نظر گرفتن نقش تعدیل گری گرایش به بازار، فصلنامه تعاون و کشاورزی، شماره 22، صص 35-1.
حسینینیا، غ.، جعفری، ا. (1394). تأثیر گرایش به بازار بر گرایش کارآفرینانه شرکتها. سومین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت. تهران، 30 مهرماه، صص 14-1.
رضائی، ر.، امین فنک، د.، بادسار، م. (1395). رابطه یادگیری سازمانی و گرایش کارآفرینانه در سازمانهای دولتی:مورد مطالعه سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان غربی، مجله علومترویجوآموزشکشاورزی، جلد 12، شماره2، صص 121-107.
رضائی، ر.، منگلی، ن.، صفا، ل. (1396)، اثر میانجی بازاریابی کارآفرینانه در رابطه بین گرایش کارآفرینانه و عملکرد کسب و کارهای گلخانهای در شهرستان جیرفت، مجله علومترویجوآموزشکشاورزی، جلد 13، شماره 1، صص210-195
زهیری، ح.، امیرحسینی، ز.، فرید چهر، ا. (1395). تأثیر قابلیتهای بازاریابی، نوآوری و گرایش کارآفرینانه از طریق متغیر شبکه
اجتماعی بر عملکرد. فصلنامه رسالت مدیریت دولتی، شماره 23، صص 84-71.
سعدی، ح.، جلیلیان، س.، و یعقوبیفرانی، ا. (۱۳۹۳)،تأثیر کسب و کارهای خانگی بر توانمندی اجتماعی زنان روستایی، فصلنامه زن و جامعه، دوره ۵، شماره ۱۹، صص 106-85.
فلاح، م. (۱۳۹۷)، شناسایی پیشرانهای مؤثر در توسعه کسب و کارهای بسیار کوچک( میکرو) در بخش مشاغل خانگی روستایی. فصلنامه علمی- تحقیقی تحقیقات بازاریابی نوین، سال 8، شماره 3، صص 200-179.
کریمیگوغری، ح .، رضائیمقدم، ک.، زمانی، غ.، حیاتی، د، رضایی. (1396). واکاوی شبکهی نهادی ترویج و آموزش کشاورزی استان کرمان: کاربرد تحلیل شبکه اجتماعی، مجله علومترویجوآموزشکشاورزی، جلد 13، شماره 2، صص 151-131.
محمدی الیاسی، ق.، رکنی، ن.، طیبی، ک. (1390). نقش شبکههای اجتماعی در تشخیص فرصتهای کارآفرینی. فصلنامه علمی- تحقیقی توسعه کارآفرینی، شماره 15، صص 26-7.
مرکزی، ح. (1391). مطالعه توان نهفته شبکههای مجازی در ارتقاء کارآفرینی سازمانی. دومین کنفرانس ملی دانشجویی کارآفرینی، تهران، 21-20 مهرماه، صص 12-1.
مشدئی، ع. (1390). تحلیل اثرات شبکههای اجتماعی بر شناسایی فرصتهای کارآفرینی. فصلنامه مدیریت صنعتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج، شماره 15، صص 80-69.
مقیمی، م.، وکیلی، ی.، و اکبری، م. (1396). نظریههای کارآفرینی ، تهران: انتشارات دانشگاه تهران.
مولایینسب، م. (1392). بررسی نقش مدیریت دانش مبتنی بر شبکههای اجتماعی در فرایند کارآفرینی. ششمین کنفرانس
مدیریت دانش. تهران، 7-6 اسفند، صص 5-1.
Aldrich, H.Z., and Zimmer, C. (1986). Entrepreneurship through social networks”. Sexton, DL y. Arrhenius, G. The boundary problem in democratic theory. Democracy unbound: Basic explorations, Stockholm : Filosofiska institutionen: Stockholms university.
Boso, N., Story, V. M., and Cadogan, J. W. (2013). Entrepreneurial orientation, market orientation, network ties, and performance: Study of entrepreneurial firms in a developing economy. Journal of Business Venturing, 28(6), 708-727.
Burt, R. S. (2000). The network structure of social capital. Research in Organizational Behavior, 22, 345-423.
Clausen, T., and Korneliussen, T. (2012). The relationship between entrepreneurial orientation and speed to the market: The case of incubator firms in Norway. Technovation, 32(9-10), 560-567.
Franco, M., De Fátima Santos, M., Ramalho, I., and Nunes, C. (2014). An exploratory study of entrepreneurial marketing in SMEs: The role of the founder-entrepreneur. Journal of Small Business and Enterprise Development, 21(2), 265-283.
Jaafar, M., Abdul-Aziz, A.R., and Sahari, M.H. (2009). The use of social network theory on entrepreneur's linkages development. Theoretical and Empirical Researches in Urban Management, 4(1S), 101-119.
Kantur, D (2016),"Strategic entrepreneurship: mediating the entrepreneurial orientation performance link". Management Decision, 54. 24- 43.
Lumpkin, G.T., and Dess, G.G. (1996). Enriching the entrepreneurial orientation construct- a reply to" entrepreneurial orientation or pioneer advantage", The Academy of Management Review, 21(3), 605-607.
Normann, R., and Ramirez, R. (1993). From value chain to value constellation: Designing interactive strategy. Harvard Business Review, 71(4), 65-77.
Soininen, J., Martikainen, M., Puumalainen, K., and Kyläheiko, K. (2012). Entrepreneurial orientation: Growth and profitability of Finnish small-and medium-sized enterprises. International Journal of Production Economics, 140(2), 614-621.
Tajeddini, K. (2010). Effect of customer orientation and entrepreneurial orientation on innovativeness: Evidence from the hotel industry in Switzerland. Tourism Management, 31(2), 221-231.
Thornton, S.C., Henneberg, S.C., and Naudé, P. (2015). An empirical investigation of network- oriented behaviors in business-to-business markets. Industrial Marketing Management, 49, 167-180.
Zafar, M. J., Yasin, G., and Ijaz, M. (2013). Social networking a source for developing entrepreneurial intentions among entrepreneurs: A case of Multan. Asian Economic and Financial Review, 2(8), 1072-1084.