انتظاری، ی.، و محجوب، ح. (1392). تحلیل توسعه اقتصاد دانش بر اساس سند چشمانداز 1404. مجله راهبرد فرهنگ. دوره 24، صص 97-65.
بختیاری، م. ر. (1390). اصول مالکیت فکری و حمایت از اختراع. تهران: انتشارات سازمان پژوهشهای علمی و صنعتی ایران.
حاجیمیررحیمی، س. د.، خبر دزفولی، ع.، و تیموری، م. (1398). بررسی و تعیین عوامل و راهبردهای استقرار و نهادینهسازی نظام تجاریسازی دستاوردهای فناورانه (مورد مطالعه: مراکز تحقیقات و آموزش کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی). مجله علوم ترویج و آموزش کشاورزی، دوره 15، شماره 1، صص 213-189.
خیاطیان، م. ص.، طباطباییان، س. ح.، میری، م.، و الیاسی، م. (1394). تحلیل محتوای ویژگیهای شرکتهای دانشبنیان. مجله پژوهشهای مدیریت منابع سازمانی، دوره 5، شماره 2، صص 47-21.
ذوالفقاری، ع.، و حجازی، س. ر. (1392). تبیین مدل مفهومی رشد شرکتهای زایشی جهاد دانشگاهی. پژوهشنامه اقتصاد و کسب و کار، دوره 4، شماره 5، صص 51-33.
فردآر، د. (1379). مدیریت راهبردی. ترجمه: ع. پارساییان و س. م. اعرابی. چاپ دوم. تهران: دفتر پژوهشهای فرهنگی.
مجیدی، ف.، و بیژنی، م. (1396). دوری مکانی مراکز آموزش عالی کشاورزی و منابع طبیعی از مراکز اصلی آموزش: چالشها و راهبردها. مجله علوم ترویج و آموزش کشاورزی، دوره 13، شماره 1، صص 15-1.
مرادی، ح.، بیژنی، م.، برادران، م.، شعبانعلیفمی، ح.، و آجیلی، ع. (1391). نقش مؤلفه اطلاعاتی ارتباطی توسعه حرفهای در توسعه کارآفرینی سازمانی (مورد مطالعه: مدیریت ترویج کشاورزی استان کرمانشاه). مجله علوم ترویج و آموزش کشاورزی، دوره 8، شماره 1، صص 112-101.
هریسون، ج.، و کارون، ج. (1382). مدیریت راهبردی. ترجمه ب. قاسمی. چاپ اول. تهران: انتشارات هیأت.
Charles, D., and Ciampi Stancova, K. (2015). Research and technology organizations and smart specialization. S3 Policy Brief Series, No. 15/2015. European Commission, Joint Research Centre, Institute for prospective Technological Studies, Spain. Available at: <https://ec.europa.eu/jrc/sites/jrcsh/files/JRC97781.pdf>.
Chen, D. H. C., and Dahlman, C. J. (2006). The knowledge economy, the KAM methodology and World Bank operations. Paper No. 35867. Washington, DC: World Bank,
Close, D. W. (2007). A model for strategic social planning in a fishing economy: Newfoundland and Labrador, 1993-2005. vascos, pp:373-398. Available at:<https://www.semanticscholar.org/paper/A-model-for-strategic-social-planning-in-a-fishing Close/00ddae99aa5639e2926afa62040997f325cf8e81>.
European Association of Research and Technology Organizations (EARTO). (2006). Research and technology organizations (RTOs) and ERA. European research advisory board, final report. Available at: <https://www.earto.eu/wp-content/uploads/RTOs_and_the_Evolving_European_Research_Area_WhitePaperFinal.pdf>.
Ghinolfi, D., El Baz, H. G., Borgonovi, E., Radwan, A., Laurence, O., Sayed, H. A., and Filipponi, F. (2014). A model for southern Mediterranean research institute self-assessment: A SWOT analysis-based approach to promote capacity building at Theodor Bilharz research institute in Cairo (Egypt).
Arab Journal of Gastroenterology, 15(3-4), 92-97.
http://dx.doi.org/10.1016/j.ajg.2014.05.003
Phadermrod, B., Crowder, R. M., and Wills, G. B. (2019). Importance-performance analysis based SWOT analysis. International Journal of Information Management, 44(2019), 194-203.https://doi.org/10.1016/j.ijinfomgt.2016.03.009
Popescu, M., and Crenicean, L. C. (2012). Innovation and change in education economic growth goal in Romania in the context of knowledge-based economy. Social and Behavioral Sciences, 46, 3982-3988. https://doi.org/10.1016/j.sbspro.2012.06.183
Potthast, J. (2009). Production of knowledge revisited: The impact of academic Spinn-offs on public research performance in Europe, Berlin: Social Science Research Center. Available at: <https://cordis.europa.eu/project/id/28577>.
Pratiwi, A., Sutopo, W., Zakaria, R., and Rasli, A. (2017). Formulating strategy through QSPM based on SWOT framework: A case study spin-off company in Malaysia. Advanced Science Letters, 23(9), 8646-8651. https://doi.org/10.1166/asl.2017.9945
Saputra, I. W., Sutopo, W., and Zakaria, R. (2018). A business strategy formulation for commercializing university-created technology: A university spin offs. AIP Conference Proceedings, 1931, 030020 (2018). https://doi.org/10.1063/1.5024079