حاجی نژاد، ع.، پایدار، ا.، و الاالدین وندی، آ. (1395). تبیین جایگاه برنامههای تلویزیونی در ارتقای سطح توسعۀ فرهنگی زنان روستایی (دهستان کیار غربی، شهرستان کیار). برنامهریزی فضایی، دوره 6، شماره 1، صص 58-39.
حقگویی اصفهانی، م. (1386). بررسی همبستههای اجتماعی میزان رضایتمندی زنان از تماشای سریالهای تلویزیونی. پایاننامه کارشناسی ارشد رشته جامعهشناسی. بابلسر: دانشکده علوم انسانی و اجتماعی.
سعدی، ح. (1384). میزان رضایتمندی روستاییان از برنامههای تلویزیونی با تأکید بر برنامههای تولیدشده در سازمان جهاد کشاورزی استانها درباره مسائل کشاورزی و توسعه روستایی. فصلنامه پژوهشهای ارتباطی، سال 12، شماره 44، صص 93-117.
سورین، و.، و تانکارد، ج. (1393). نظریههای ارتباطات. ترجمه علیرضا دهقان. تهران: دانشگاه تهران.
Abubakar, B. Z., Ango, A. K., and Buhari, U. (2009). The roles of mass media in disseminating agricultural information to farmers in Birnin Kebbi local government area of Kebbi state. Journal of Agricultural Extension. Vol. 13 (2).
Alia, D., Tebila, N., and Aliou, D. (2013). Rural media, agricultural technology adoption and productivity: evidences from small rice farmers in Burkina Faso. Fourth International Conference of African Association of Agricultural Economists (AAAE), September 22-25, Hammamet, Tunisia. DOI: 10.22004/ag.econ.160674.
Alini, M., Mirzaei, A., and Faealy Nahavand, S. (2012). Satisfaction of farmers of the farmers’ house from Extension- Education courses held. Life Science Journal, 9(3), 209-1215
Chapman, R., Blench, R., Kranjac-Berisavljevicm, G., and Zakariah, A. B. T. (2003). Rural radio in agricultural extension: The example of vernacular radio programs on soil and water conservation in northern Ghana. Agricultural Research & Extension Network, Network Paper No. 127 January 2003, ISBN 0 85003 640 2.
Khatoon-Abadi, A. (2011). Prioritization of farmers’ information channels: A case study of Isfahan province, Iran. Journal of Agricultural Science and Technology, 13, 815-828.
Mac Quail, D. (1994). Mass communication theory (third edition). London: sage LTD.
Nazari, M. R., and HJ Hassan, S. (2011). The role of television in the enhancement of farmers’ agricultural knowledge. African Journal of Agricultural Research, 6(4), 931-936.
Oso, L. (1993). Agriculture on Nigerian television: A critique of current practice. Africa Media Review, 7(2), 30-43.
Rami, N. S. (2013). Satisfaction received towards agricultural information from television programs among farmers. Journal of Social Sciences, 9 (2), 48-53.
Sunnarborg, K., Bradley, L., and Haynes, D.K. (1988). The TV connection: reaching community leaders. Journal of Extension, 26(2), Feature Articles // 2FEA2.
Tiraieyari, N., Idris, KH. Hamzah, A., and ULI, J. (2010). Teaching method competencies used by extensionists in transferring the good agricultural practices to Malaysian farmers. Basic and Applied Sciences, 4(10), 5379-5387.