بخشی، م. ر.، رعنایی، م.، زمانی پور، ا.، و فال سلیمان، م. (1395). بررسی عوامل مؤثر بر رضایت سهامداران از عملکرد شرکتهای سهامی زراعی.
راهبردهای توسعه روستایی، دوره 3، شماره 1، صص 9، 139-127.
https://doi.org/10.22048/rdsj.2016.15055
پیشرو، ح.، عزیزی، پ. (1388). توسعه کشاورزی پایدار از طریق پایدارسازی درآمدهای کشاورزی. فصلنامه علمی پژوهشی جغرافیای انسانی، دوره 42، شماره 4، صص 20-1.
پیشوایی، ح.، و فردین، ه.(1380). کشاورزی ایران، بحران یا امنیت غذایی. نشریه بهکام، شماره 148، صص 18-1.
درویشی، ع. (1372). ظرفیت و توان توسعه پایدار کشاورزی ایران. اقتصاد کشاورزی و توسعه، سال 2، شماره 5، صص 52-20.
دیواندری، ع.، و دلخواه، ج. (1384). تدوین و طراحی مدلی برای سنجش رضایتمندی مشتریان در صنعت بانکداری و اندازهگیری رضایت مندی مشتریان بانک ملت بر اساس آن. فصلنامه پژوهشهای بازرگانی، شماره 37، 185-224.
سبحانی، م.، جمشیدی، ا.، و نوروزی، ع. (1397). بررسی تأثیر دانش، نگرش و رضایتمندی گلخانه داران عضو تعاونی شهرستان پاکدشت بر سطح پایداری گلخانهها. تحقیقات اقتصاد و توسعه کشاورزی ایران، دوره 49، شماره 2، صص 309-293.
شاهولی م. (1392). نظریههای نوین مدیریت ترویج و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی. شیراز: انتشارات دانشگاه شیراز.
عباسی، ع.، صرامی فروشانی، م.، فرهادیان، ه.، و نوروزی، ع. (1394). بررسی میزان رضایتمندی کشاورزان از خدمات شرکتهای مشاورهای، فنی و مهندسی کشاورزی در استان مرکزی. تحقیقات اقتصاد و توسعه کشاورزی ایران، دوره 46، شماره 2، صص 285-297.
قنبری ی.، و برقی، ح.(1387). چالشهای اساسی در توسعه پایدار کشاورزی و روستایی ایران. فصلنامه راهبرد یاس، دوره، شماره 16، 234-218.
مهرآرا، ا.، مدانلو جویباری، س.، و زارع زیدی، ع.(1397). بررسی نقش حفاظت از محیطزیست در توسعه پایدار. مطالعات کاربردی در علوم مدیریت و توسعه، سال 3، شماره 2، صص 115-105.
یزدانپناه، م.، و رحیمی فیضآباد، ف. (1394). عوامل مؤثر بر رضامندی و وفاداری کشاورزان شهرستان الشتر از کلاسهای آموزشی ترویجی. پژوهش مدیریت آموزش کشاورزی، دوره 7، شماره 33، صص 72-56.
Arfaei, A., Mohammadi, R., and Akbari, P. (2012). Study the effects of corporate entrepreneurial orientation on customer loyalty (Case Study: Broadcasting companies in the food, pharmaceutical and health in Kermanshah, Iran). International Research Journal of Applied and Basic Sciences, 3, 2620-2625.
Azman, A., D'Silva, J. L., Samah, B. A., Man, N., and Shaffril, H. A. M. (2013). Relationship between attitude, knowledge, and support towards the acceptance of sustainable agriculture among contract farmers in Malaysia.
Asian Social Science, 9(2),99-105. DOI:
10.5539/ass.v9n2p99.
Cocklin, C., and Dibden, J. (2005). Sustinability and change in Rural Austiala. Sydney, Australia: UNSW Press.
Radhakrishna, R. (2002). Measuring and benchmarking customer satisfaction: Implications for organizational and stakeholder accountability. Journal of Extension, 40(1), 233-255.
Rajanna, N., VijayaLaxmi, K., Lakshminaryan, M. and Chandregowda, K. (2009). Attitude of paddy farmers towards sustainable farming practices. Mysore Journal of Agricultural Sciences, 43(3), 522-526.
Sayers, D. M., Kilmer, R. L., Lee, J. Y., and Flambert, A. M. (1996). Satisfaction evaluation of milk handlers by southern US dairy farmers. Journal of Agricultural and Applied Economics, 28(2), 313-321.