احمدپور داریانی، م. (1383). کارآفرینی: تعاریف، نظریات، الگوها (چاپ پنجم). تهران: انتشارات شرکت پردیس.
سعدی، ح.، و سلیمانی، ع. (1391). ظرفیت کارآفرینی دانشجویان دانشکده کشاورزی دانشگاه بوعلی سینا-همدان. مجله علوم ترویج و آموزش کشاورزی ایران. جلد. 8، شماره. 2، صص 105-117.
جهانگیری، ع.، و مبارکی، م.ح. (1388). ارائه چارچوب ادراکی مناسب از کارآفرینی در بخش دولتی. فصلنامه توسعه کارآفرینی. دوره. 1، شماره. 3، صص 60- 35.
حسینی، ع. (1390). تعیین رابطه سرمایه اجتماعی و کارآفرینی مطالعه موردی: شرکتهای صنعتی استان کردستان. پایاننامه کارشناسی ارشد، دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج.
ربیعی، ع.، و صادقنژاد، ح. (1390). بررسی رابطه سرمایه اجتماعی بر کارآفرینی. فصلنامه رفاه اجتماعی. دوره. 11، شماره. 41، صص 191- 221.
درینی، ر.، رضائی، ر.، بادسار، م. و شریفی، ا. (1393). مدل اندازهگیری کارآفرینی سازمانی در شرکتهای خدمات مشاورهای، فنی و مهندسی کشاورزی در شهرستانهای جنوب استان کرمان. مجموعه مقالات پنجمین کنگره علوم ترویج و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی ایران، زنجان، 11-13 شهریورماه 1393، صص. 1- 14.
عسگری، م.ه.، و قانع، م. (1391). رابطه بین سرمایه اجتماعی و کارآفرینی سازمانی (مطالعه مورد: صنعت فولاد ایران). ماهنامه مهندسی مدیریت. دوره. 5، شماره. 47، صص 4-8.
عسگری، م. ه.، کاظم پور، ا.، و حاتمیان، م.ع. (1390). بررسی ارتباط بین سرمایه اجتماعی و کارآفرینی سازمانی در مؤسسه مهندسی جواد الائمه. ماهنامه مهندسی مدیریت. دوره. 4، شماره. 40، صص 1- 9.
قلیپور، ر.، مدهوشی، م.، و جعفریان، و. (1387). تحلیل رابطه و تأثیر سرمایه اجتماعی بر کارآفرینی سازمانی (مطالعه موردی در گروه صنعتی سدید). فصلنامه فرهنگ مدیریت. دوره. 6، شماره. 17، صص 111- 129.
مرادی، ح.، بیژنی، م.، براداران، م.، شعبانعلی فمی، ح.، و آجیلی، ع.، (1391). نقش مؤلفه اطلاعاتی-ارتباطی توسعه حرفهای در توسعه کارآفرینی سازمانی: مورد مطالعه مدیریت ترویج کشاورزی استان کرمانشاه. مجله علوم ترویج و آموزش کشاورزی ایران. جلد. 8، شماره. 1، صص 101-112.
مقیمی، م.، و احمدپور داریانی، م. (1387). آموزش کارآفرینی در کسب و کارهای کوچک و متوسط: نیازها و راهکارها. فصلنامه توسعه کارآفرینی. دوره. 1، شماره. 1، صص 245- 207.
هاشمی، ح.، و نوروزی، م.ر. (1388). مفهوم شناسی و بررسی تاثیر دولت بر سرمایه اجتماعی در جامعه. مجموعه مقالات همایش ملی سرمایه اجتماعی و توسعه اقتصادی، سمنان، 5 اسفند ماه 1388، صص 419- 434.
Antoncic, B., and Hisrich, R. (2001). Intrapreneurship: Construct refinement and cross- cultural validation. Journal of Business Venturing, 16 (1), 495- 527.
Baron, R. M., and Kenny, D. A. (1986). The moderator–mediator variable distinction in social psychological research: Conceptual, strategic, and statistical considerations. Journal of personality and social psychology, 51(6), 1173- 1181.
Bartlett, J., Kotrlik, J., and Higgins, C. (2001). Organizational research: Determining appropriation sample size in survey research. Information Technology, Learning, and Performance Journal, 19 (1), 5- 43.
Behnoosh, S. (2012). The relationship between social capital and entrepreneurship in general administration of physical education of Khorasan Province, Iran. World Applied Sciences Journal, 18 (3), 317-321.
Bolino, M., Turnley, W., and Bloodgood, J. (2002). Citizenship behavior and the creation of social capital in organizations. Academy of Management Review, 27 (4), 505- 522.
Hair, J., Black, W., Babin, B., and Anderson, R. (2010). Multivariate data analysis. USA: Prentice Hall.
Hayes, A. F. (2009). Beyond Baron and Kenny: Statistical Mediation Analysis in the New Millennium. Communication Monographs, 76 (4), 408-420.
Heinonen, J., and Korvela, K. (2005). How about measuring entrepreneurship? Retrieved from Small Business Institute: http://www. oecd.org
Hough, J., and Scheepers, R. (2008). Creating corporate entrepreneurship through strategic leadership. Journal of Global Strategic Management, 3 (1), 17- 25.
Kline, R. B. (2010). Principles and practice of structural equation modeling: The Guilford Press.
Liao, J., and Welsch, H. (2005). Roles of social capital in venture creation: Key dimension and research implications. Journal of Small Business Management, 43 (4), 345- 362.
Lin, S., and Yin-Mei H. (2005). The role of social capital in the relationship between human capital and career mobility. Journal of IntellectualCapital, 6 (2), 191- 205.
Mackinnon David, P. (2008). Introduction to Statistical Mediation Analysis. United States of America: Taylor & Francis Group.
Nahapiet, J., and Ghoshal, S. (1998). Social capital, intellectual capital and the organizational advantage. Academy of Management Review, 23 (2), 242- 260.
Nan-Chen, C., Lun-Chung, T., Wei-Ming, O., and Kai-Ti, C. (2007). The relationship among social capital, entrepreneurial orientation, organizational resources and entrepreneurial performance for new ventures. Contemporary Management Research, 3 (3), 213- 232.
Scheepers, M., Hough, J., and Bloom, J. (2008). Nurturing the corporate entrepreneurship capability. Journal of Southern African Business Review, 12 (3), 50- 75.
Ulhoi, J. (2004). The social dimensions of entrepreneurship
. Technovation, 25 (8), 939- 946.